in i dimman...

trött trött trött...kunde inte sova inatt, de e tur att jag ska till läkaren i morgon så jag kanske kan få ordning på detta med mitt sovande för de kan inte vara så här längre. i natt kom jag inte i säng förrän kl 3 i natt och sen blev jag väkt kl 6 Med enklel mattematik så blir de inte många timmars sova..

ute är de dimma fy vad trist de e är med dimma.. man får liksom inte luft.. man ser inte men man inser att de e HÖST
jag tycker väl hösten e ok.. inte för att jag vill ha höst men bestämmer ju inte jag de utan nu måste man gilla läget o då tycker jag hösten är OK
att sitta på kvällen med att tända ljus som just nu luktar kanel *mumma*

nu ska jag softa o se om mitt huvudet slutar att göra ont..


jag kommer tillbax

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0