svänger

går dagen blev som omväxling liteparty..
vi satt här tråkade i höllt på att fixa med H s säng då de ringer.. de va the Lady som tycket vi skull sjunga singstare..då jag har lite problem med dära inpulsiva o sängen som skulle på plast så blev de ett par miljoner tankar som for igen huvudet.. men till sist så JJAAAA
In i duschen in snabbt in med sängen.. på med kläningen... smiket på och iväg..
Mycket skratt dricka o tiden bara sprang iväg..

tack Å för en trevligt kväll,,,


kram kram


Kommentarer
Postat av: Sickan

Detsamma!!

Jag har oxå svårt för det spontana...........men ibland så har man sina ljusa stunder :P



Jag har kollat in bilderna nu :0



Antar att eftersom du har foto på dig själv här så gör det väl inget att du syns på min blogg??



Jag sätter bara in "snälla" bilder :P



Kram

2008-10-27 @ 10:47:10
URL: http://sickans.nu/pentaxk100d

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0