Tuttklämmarmånad


Ja octobermånad har inträtt... Nu mera är detta tuttklämarmånad. Jag menar att de e rosabandet månad.
överallt man går är de rosa.. tror att allt nummera ska vara rosa till och med disktrasorna. vad nu de har med brösten att göra, men de e så.. va och handla igår o då va de massor med rosa disktrassor och rosa skurhinkar..
de inte detta diskrimenering? Jag menar INTE att de e fel att samla in penagr till bröstcancerfonden.. jag tycker bara att rosa dikstrasor och skurhinkar viasr att de e vi kvinnor som ska sköta den biten. För hur vi än vrider o vänder på de så 'r rosa en tjejfärg,
Men men de e  kanske jag som e trångsynt och inte e är med i detta nytänkandet.


jaja nog om de..
Odag är de fredag eller ja några minuter till..
dagen har börjar med ett möte med HAB. och sen va de att hämta sonen.
hem och mellan dottern kom hem.. softa en stund o sen kom lilla tösen med
laga mat och precis lagom till maten va klar kom stora tjejen och då va de dax för mellan tjejen att dra..
vi åt och innan de va avklarat o disken undan va kl dax för IDOL
och nu är de med avklarat och man sitter här lite smått sleten och tror att de snart är dax för sängen.
I morgon lödag så blir de Bowling o kina mat,,

bye för nu

kläm lugnt


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Jag såg också dessa rosa wettex-trasor sist jag var på EKO. Själv har jag bara köpt det obligatoriska bandet. Sedan brukar det bli några telefonsamtal också under TV-galan.

Kram Gunilla

2008-10-05 @ 18:30:08
URL: http://blogg.passagen.se/pgrrr/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0