Välkommen hem


idag kom denna lilla sötnos hem från sjukhuset där han varit sedan i tisdags.
Han hade urinvägsinfekton och har fått dropp. Lilla gubben. När vi va och hämtade honom så hoppade han upp i sonen knä direkt han såg oss..
de e inte klok vad man saknar sina djur.
Nu håller vi tummarna att han blir bra, han ska ha PC nu i 10 dagar,

När vi kom hem gick han sin husesyn för att sedan hoppa upp i sonen säng o sussa gott där.
Jo lite gosa blev de ju med.

idag kom soffan o i hoppa satt är den med. de blev kanon..

Pratade men en vän från My HomeTown. En helt underbar kvinna o vän. Vi har känt varandra sedan vi gick i tredje klass.
de e kul att man har kontakt än även om de inte blir den dära täta efter som man bägge två har familj.
Men de e väl därför som de e så trevligt när man ses o pratar att man inte träffas allt för ofta. även om jag nog skulle dra mig lite i örat o träffa dom mera
Vi har ju bägge barn som när man träffas blir de så lagom av allt.. de e annerlunda när man har barn jue

Nu ska jag ta o lägga mig o se om den nya bädden inger mer sömn än sängen gjorde. För värre kan de ju inte bli.
I morgon är de fredag .. Full fart  mot helgen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0