Blev de kväller???



japp då satt man här. klockan visar 20.17 och jag o S sitter i soffan, Har varit på föräldrarmöte i sonens klass i kväll.
S tittar på kanal 5 om personer som har stora familjer.. typ dom blev 102 stycken.. med bar,barnbarn och barnbarnsbarn..
jisses..
att dom orkar

Mötet i middags gick bra. så bra ett sådan möte nu kan gå.. de blir lite ändringar i schman här men de som v skönast att höra va att jag inte har för "hårda" regler här hemma och att bladdertantens skvaller kom ingenstans..
jag hoppas att denna pratglada person tänke sig för nu och inte skvallrar runder.. men de e väl som att tro att man kan gå på vatten.
Men jag försöker att inte bry mig.. jag är den jag är och jag klara av att stå för de!!
Jag är starkare än du.. så mycket starkare än du  de hr jag lärt mig nu...



I morgon är de fullt upp med möte läkarebesök..
så de blir en tidig kväll



natt natt sussa gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0