De går upp och de går ner o idag gick de minsann bara ner



Vissa dagar är så grymt jobbiga. som om man går omkring med dy upp till knäna Jag har inte haft mycket ork idag, den tog liksom slut långt innan dagen började. jag ville bara slå klockan i väggen när den ringde i morse.. hatar sånna här dagar, Vädret piggar ju inte upp heller.. fy fan säger jag bara denna hösten känns lång REDAN
Sakanden efter mina nära är mer påtagligt dagar som dessa.. jag vill inte vara så här ensam.. vill kunna åka o fika hos mamma.. men hon finns ju inte..
jag känner mig totalt vissen idag,,
vill bara lägga mig på soffan o ligga där till orken kommer tillbax.. om den nu hittar till helvetet..
usch vad tråkigjag är idag


inget kul har hänt heller,.. är så trist att sonen kte en stund till sin pappa.. kanske inte bra va därför men jag förstår honom om de nu va så..

ja nog om detta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0