LITE ONSDAGSDRAVEL

Ja de va ett tag sedan jag skrev. men jag vet ine vad de är som tagit min tid men den är slut. lika slut om jag e.
De känns som jag har tappat orken totalt, just idag. Förra veckan va en händelserik vecka. jag mådde skit efter de. Att en person som inte känner mig kan få en till att känna sig så liten o meningslös..
usch
jag orkar inte skriva om de just nu men de kan hända att kah skriver om de senare.
i dag tror jag att jag ska dansa. den började förra veckan men då fanns de ingen möjlighet för mig att göra de men idag kanske.

Har städat här hela dagen men e inte helt klar än men jag blir de väl om jag inte hamnar här allt för länge =)

Fk har för tillfället slutat sin jakt mot mig, jag orkar inte med de.
jag måste få ta en dag i sänder..


nu tror jag att jag tar de sista städet så kanske jag hinner softa lite innan dansen..

ja detta va ingen innehållsrik blogg...
men men.. DE KOMMER MERA...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0