Så liten man är ibland



ofta när jag sitter så här och funderar på livet o dess med och motgångar så
känner man sig väldigt liten. sonen är just nu sjuk och som mamma vill man göra ALLT o lite till
för honom.
Han sa innan "när mamma kommer jag att kunna gå"
och om jag bara kunde svara på de..
Om jag bara kunde säga Om han kommer att kunna de
Kan kämpar varje dag trotts att hans ork tyter..


stora tjejen min drar med ett stort lass med sin farmor som
är lite mera än lovligt glad i drickat,
de är så synd om henne med..
hon vill sin farmor allt väl men personer med de problemen ser ju inte
vad folk i omgivningen gör, de tar de bara förgivet att de ska finnas där.
Men E va idag stark o gick där ifrån..
på så vis visar hon sin farmor att hon ine kommer om hon dricker
de va strongt gjort av E

hon ringde nyss hennes lilla syster va med i telefonen..
den lilla glädje spridaren kan få en att verkligen skratta.. hon
kom till  lutren
å så hör man
"hocken ä dä"
ASG
Nu är de natt tajm på sonen å sen softa o vila mammsen huvud
take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0