solsken Idioter dans o tröthet


Jag är så trött om dagarna och jag fattar inte varör. Jag sover nu mera ganska bra om
nätterna IOFS sover jag bra överalt just nu.
De  är jobbit att vara trött..
ja nu har jag gnällt lite idag med

i går då va de städ och dansdag och de gillde vi..
De e så kul att dansa ni som inte provat detta GÖR DE!!
Gud så kul
jag vet jag låter som dom i Lets damce men de e kul!!

sonen tycker med de e kul att dansa
i går skrattade vi så jag hållt på att kissa i byxan.
Vi gjorde ett tappert försök att Jiva med rullis.. OMG
jag o stora dottern dansade sen på kvällen
sonen min överraskade stort i går.
han åkte ju iväg med sina ledsagare till badet
o sen träffade jag en av som på dansen ju
o när jag och sonen dansat klart skulle sonen med ledsager
till taxin men först ville sonen
inom affären
o jag o emma gick för att köpa drika
utanför affären möter jag
sonen igen



ja jag fick rosor va honom
för att du e så snäll sa han
GULLEBULLE

Idag är de tordag o min kropp är trött o sleten
har vilat lite nu på FM
ska med sonen till OTABoskar o se hur skenorna blev
ska bara prova dom o
jag tror vi ska beställa skor med.

efter de är e utvecklingsamtal med yngsta tjejen o sonen för följa med



just nu är lucas mycket spänd i sina muskler vilket gör att han blir vädligt tung  de e svårt för
honom att gå träna de e svårt att få in honom i bilen
de e tufft att ta på honom kläder.
själklart hoppas jag att detta blir bättre när han fått BOTOX
Men mina tankar snurrar
Tänk om de inte blir bättre då
tänk om de är så här de kommer att se ut
tänk om han inte kommer kunna gå
tänk om...
usch jag vill slå bort dessa tankar men de
finns där och de KAN bli så ju
jag tycker så synd om honom
han vill så gärna gå

nej
Hämta sonen o OTAB va de




ang Idioter

posten kom idag
jag fick ett brev från posten
tänkte de va ju märkligt öppnade  o i brevet
stod att jag hade skcikat ett brev och inte satt på frimärke
totalt alzimersvarning blinkade i hela huvudet
Men jag kunde inte för mitt liv komma på vad de va för brev jag skickat
jag ringde posten o frågade när i tiden detta skulle vara o fick svaret i fredags
WHAT!!
ingen susning om detta o se sa jag med till henne
hon knappade på sin data o sen sa hon riv räkningen
Nej sa jag jag betalar.
hon tyckte säkert synd om denna sinnesförvirrade kvinna hon pratade med
men jag ville veta var jag skickat brevet
o
jag hade skickar ett brev till något som heter NORDFRIM i Malmö
fattade ännu mindre
så slutsatten är:
Någon har bestält något till mig från detta NORDFRIM men då inte satt på frimärke
snällt
men de som är snällatre är ju att de
kommer ju säkert något från detta NORDFRIM
som jag INTE beställt så ....
och jag har sökt på detta företag men de finns inte i sverige
de finns i Danmark o min danska är vädligt dålig för att inte säga obefintlig..
vad är de för sjuka männskor som håller på så??
vad får dom ut??
FAN


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej på er! När ska ni till BRH? Åååååå jag hoppas jag ngn gång i mitt liv får blommor också av mina barn.så kär din pöjke är ju:)Vad är botox? Kramar på er

2009-04-03 @ 22:33:56
URL: http://mommy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0