Åh mamma jag är sugen på Plopp

Igårkväll innan sonen skulle sova sa han att han va sugen på Plopp..
detta inhandlades till honom och i dag efter frukost fick han de..
han blev så glad..
jag förstår honom För när man varit sjuk och inte ätit så bra blir man sugen på sötsaker. Ja jag blir de i alla fall
och uppenbarligen sonen med.
Idag är han feberfri MEN trött ligger fortfarande i sängen och kollar film
Om en stund kommer avlas,cliff och de kommer uppskattas av både mig och sonen
De blir ju lite tight när man är hemma med honom o han är sjuk.
de blir liksom mycket både på natten och dagen och när då lite avlastning kommer så blir de ett brejk både för mig och sonen klart..
vad de hittar på sina timmar vet jag inte men de brukar ha kul

Flickorna mina är med sin farfar o farmor i ULLARED lite avis är jag allt Men lite bud skickad jag med så dom så lite får jag med :-) vet att Hannah hittat en kläning och väska till mig julklapp till sonen o lite annat plock..
kul när hon kommer hem och se vad de shoppat
men hon sa oxå att de va ganska utplockar så de va inte jätte mycket fynd..

*har jag något mera att förtälja?*

Nej de hade hon inte... kommer väl tillbax o tjötar av mig igen i så fall..


pössaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0