En annan dag

Denna dagen heter ju annandagen och jag fattar inte varför.. Alla dagar är väl en annan dag? Eller?
strunt samma de är lördag men de känns inte så.. man blir snurrig i skallen av alla dessa helgdar Röda dagar Aftnar o allt. De ska bli skönt när vardagen tar tag i en igen. Jag vet att jag är en trist människa som känner så men Thats me..

Sitter här i soffan och softar lite Lillatjejen är hemma och hon städar *Mmm ni läste rätt*
Hon som INTE skulle städa sitt rum innan jul väljer denna dagen till att städa..behöver jag säga att hon är tonåring?:-)

På måndag ska sonen till hjälpmedel och prova ut en ny elis. Han har växt ur den han har så de blir en ny. Ska bli kul och se vad Lotta hittat till honom. Hoppas att det är någon cool och ingen gubbig!!

Sonen va BTW väldigt glad över son jul och gillade sina klappar totalt.. Mest va de nog x-boxet som la sig närmast Han fick även en gubbe typ acction man som låter som han lekt mycket med.

Nu sover han gott i nybäddad säng med nya påslakan i.. med döskallar

tänk nu ska man snart dra ner alla julpyntstuff igen.. Fy vad jobbigt.. De är inte ett dugg kul.. för en när allt
försvinner blir de så kallt och mörkt.. Längtar såå till vår och sommar.. varmt och gott sol o bad..

nähä om man skulle... ja de skulle jag

BYE BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0