födelsedagshandling

This is my blogg 091201

MM nu har den sista månaden 2009 startat Vi skriver december..
December månad är en månad med delade känslor
De e mysigt med alla stjärnor,bågar o allt vad nu som hänger o lysser i fönsret
De e kallt mössa o vantar på
och de e stress massor på handlelappen varje dag

Idag stod de födelsedagspaketshopping... och de kändes så där lite kul att kliva in i affären  och be att få de inslaget dock ej i JULPAPPER
för om man nu har den "turen" att man fyller år i december så ska man ha riktigt papper på paketen *oj de lät* och tjuvstarta med tomtepapper den 2 dec NÄÄ de går inte
och bjuda på julmat heller för att de just är december utan de är en födelsdag med alla rättigheter
kanske man kan bjuda på lite glögg som fördrink?? eller neh vi spar de med..
Efter som personen i fråga läser bloggen här kan jag inte avslöja vad som finns i paketet
de blir en suprice


av dagen återstå damsuga golven pii vad de är trist.. men med hund katt o rullis behövs de verkligen..


och middagsbestyr..

lika illa de känns de som..

ibland kan jag tänka
om jag skulle välja 10000 i månaden i 10 år
ELLER
kock o städare i 10 år

vad hade jag valt???

vad hade du valt??







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0