Nu ligger snön vit på taken

 

 

Då kom de snö.. Jag är inget stör fan vad snö med nu när den kommit så

kan jag tycka att de är ok om den stannar.. De blir liksom lite ljusare och de gråa är gömt under snön ett tag..

I går va de att vara utvecklingsamtal för både Mellan dotern och sonen..

lika bra att ta allt på en dag va :-§

varför gör jag så hela tiden?? Allt eller inget..

jaja de gick bra i alla fall..

de osm blev trist va att Taxin som sen skulle hämta sonen försvann eller något

I alla fall hämtade han inte sonen, vi stod och väntade i 40 min och jag kan säga att snön och kylan va brutalt

hatad de minuterna vi stod där som två fån..

snöflingerna virvlade in i öronen o näsan *vad de nu skulle vara bra för*

De hela slutade med att elstolen fick vara kvar på skolan ocg sonen fick åka med mig hem..

de gick ju bra de med men inte som jag tänkt och de kan irritera mig

Vi kom hem och vi valde TACOS till middag, de tyckte jag att jag och sonen

gjort oss förtjänta av..

efter middagen va de dusch av liten son som sen somade gott

i renbäddad säng *gosegubben*

jag och lilla dottern som BTW inte är så liten längre tog vi en promenad

i snön..

de va mysigt som attans och vi skattade så jag hållt på att tappa luften..

hunden pkte rutschkana.. jag vet hon är inte klok

så hon passa i denna familjen

en äcklig sak hon börjar med är att OM man inte

noga passar henne när hon gjort THE BIG THING  kan hon mycke väl ta en tugga på de..

ÄCKLISCH

 

 

 

tog en del foto i de vita landsakpet

sen va de att softa i soffantills de va dax att sova..

o gissa

tröttheten som hade gjort sog till känna va totalt borta när jag la mig i sängen..

jag kunde helt enklet inte sova

Jobbigt..

Nu kommer snart sonen hem och jag lovade honom i morse att

vi skule vara ute i snön när han kom hem

han får ju passa på.. man vet ju inte när snön får för sig att försvinna..

Så de blir en dag i snön

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0