Piggare

Efter detta dygnet med max dos av alvedon och Ipren är minsann sonen piggare.
Feber är nu under 38*hoppas den håller sig där* i alla fall så jag vågade ta in honom i duschen. Man vet ju själv  när man ha feber hur "sunkig" man känner sig så nyduschad o renbäddad säng hoppas jag han kommer sova hur gott som i natt..
han blir hemma i morgon med och om han är helt feberfri kommer han till skolan på torsdag.. Om han orkar.
När Lucas blir sjuk tar de så hårt på honom.. han orkar inte stå på sina ben utan man får lyfta honom..
De är så typiskt
han som just kommit igång att gå med sina kryckkäppar så bra Nu är vi flera steg tillbax och träning om och om igen..

Nu är de snart jul.. har en massa julfix kvar
vill ha en riktig gran i år
och andra sidan vill jag ta in den snart
har en liten plastgran som jag tror jag ska ha där uppe..

sen är de kanske lite tomtar som ska fram..
lussebullarna är slut så en ny sats borde bakas o ja julgodis klappar listan kan göras låånng
så de är som de brukar i jultid,, möed att göra..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0