Sonen är sjuk

 

Lilla gubben har varit sängliggandes sedan i söndagskväll..

Febern vill inte gå ner trotts max dos av både Alvedon och Ipren

*givetvis läkar ord*

va på barnakuten i går med honom

han hade lite högt CRP och han va lite röd i halsen men inte så mycket att de behövdes PC

utan vi ska fortsätta med den höga dos av Alvedon och Ipern tills i eftermiddag sen får vi se om febern sjuter i väg igen.  Gör den de är de tillbax till aktuen igen *suck*

Inte på Barnakuten för de är verkligen bra där, de va verkligen lyhörda på lucas och de pratade med honom och inte bara med mig..

de gillas..

lucas fick glass där..

idag har jag lyckas peta i honom lite  mera dricka än jag lyckades i går och han e lite piggare. I går orkade han inte ens vända sig själv i sängen men lite mera ork har han idag dock är inte orken tillräcklig för att sitta uppe.

Lilla gubben.. tack o lov för DVDfilmer
och Ballerinakex...

 

nu ska jag se om jag kan fixa någon middag med de som finns i detta barskapta fryskylskafferi

de är de som blir lite jobbigt när man har sjuka barn och inte kommer till affären och handla.. tar ju inte ut en orkeslös febrig son i en affär inte..

 

så.... snart dax för Ipren

 

 

på återseende

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0