Ståtråning



På 20091227s schema har de stått ståtråning med sonen

som innebar Yatzy spel och Memori

och jag förlorade ;-)

De är ibland lite svårt att hitta sysslesättning till sonen när han

ståträning..

Men lite spel funkar alltid :-)

När sonen ska stå är de lite meck

först en sele som man lyfter hela sonen med skalet i

sen skalet

sen selen som man lyfter sonen med

sen sonen

och jag kan säga de e många kardoreband på ett ståskal

när väl sonen ligger där i skalet och alla banden är knäppta så

bär de av i lyftet

och upp i ståstödet

och när han står klar är de allt igen bakvänt

Men de är värt de när sonen väl är stående..

nu har han snart stått i två timmar Mammas stolthet de..

Funderar på att ge mig ut och shoppa mat För någon melladdagsrea blir de inte

med denna kroppen

ska gå ner en del *läs många* kilo innan jag unnar mig något..

Men mat.. de ska de andra i familjen ha i alla fall..

och tvättmedel..

Och de finns inget tristare än att handla mat.. de är verkligen borring..

vad ska ni ha till mat idag??

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0