ett gott skratt

I går va jag och sonen på OTAB för att fixa till ståskalet.
Först när vi kom dit så sa som att vi skulle titta på skor. Sonen beställer skor där då han
har Ortoser och de finns inte att hitta någon annan stans..
jaha sa jag men jag trodde vi skulle fixa ståsalet för de e i behov av att justeras..
ok vi väntade på att Oskar han som fixar med detta kommer
han kommer o jo de va ju skodag men ståskalet är ju viktigare.
O sen är de så att sonen behöver nya ortoser innan vår/sommar o de e ju dumt att
beställa skor om dom sen inte passar. de kostar 300 paret nu.. tack för de
innan va de grattis just för att man inte kan välja var man vill shoppa och priset är ganska
högt men men ..
I alla fall
vi gick in i rummet med Oskar som för övrigt är en mycket trevlig kille.
han pratar med lucas på ett mysigt sätt
Lucas sa till honom direkt att "jag ska bli ormtjusare"
O: ja ha
L: ja men jag tycker inte om ormar
O: men hur ska du då göra..
och då här pratade dom i ca 45 minuter
de va om vilka ormar han skulle ha o så
Och sen sa O precis när vi va klara
-vad ska du med ormar till igentligen när du inte tycker om dom
Då tittar lucas på honom och säger
-jag ska bryta huvudet av dom..

gissa om vu skrattade,

han e bara så go denna gossa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0