Är så trött!!!

jag är så irriterad så jag skulle kunna spricka..
Har i tre veckor försökt få tag i biståndsbedömaren som har hand som bostadsanpassningen nu. Hon är ÖVERALLT utom där hon ska..
Jag vet inte vad jag ska göra.. Blir kopplad till andra och får bara svar att de har inte jag hand om så du får vända dig till XX Men hallå.. de försökter jag ju..
Läget är så att i denna lägenheten som vi bor i kommer inte funka för sonen så mycket längre. Dörrar behövs breddas han behöver ett eget rum då han störs hela tiden.
Han ser inte ut genom fönstren. vi bor på tredje våningen så de är bara molnen han ser..
O jag tycker de är så synd om honom
Måste ha något annat
Men vad sjutton ska jag göra när personen som kan ge svar hur jag ska göra är nästintill obefintilg??
Detta är Göinge i ett nötskal..
Aldrig något svar bara en massa velande..
som att ta sonens avlastning.. Helt ärligt jag får inte TVÅ timmar till.. varför ja de vet jag inte.. men de e bara så..
sen har dom då dubbelgång i badet nu och de förstår jag.. MEN denna "andra" person får inte vara kvar tills sonen dansat klar kl 1910 utan de ska ta bussen hem kl 1615 man e klar med badet vid 16 Men hallå..
fattar att dom kommer ha svårt att få folk till de. O de blir Lucas som person som blir lidande..
O vi som familj..

Fattas bara att FK ska höra av sig med så är dagen totalt förstörd.

Va i väg o dansade lite i går.. gick inte så bra då jag har så ont i min nacke o axel så att snurra gick inte alls men jag
va där o satt i tittade i alla fall..

De är med en sak som e trist,, min kropp.. kan jag inte få en ny??
en som jag trivs med
en som vill de göra de jag vill

åh detta trista vädert med.. de e ju mörkt o trist så jag tror jag tar fram pannlampa..

och vad ska man göra till middag då

ja ni ser IT´S A BAD DAY.............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0