Ett tag sedan

De va ett tag sedan jag bloggade, Surfar just nu med ett mobilt bredband o de är
segt som Fan ibland o de e inte kul att sufra när de går sakta. Tänk vad man blivit bortskämnd va??
Ja nu är jag här och skriver en stund i alla fall..
Livet tuffar på lite som de brukar..Vädert skiftar ibland är de sommar o stekhet för att helt plötsligt ösregna för att sen de ska bli solsken igen.. Typisk svenks sommar kanske?? ;-)

Igår va jag o sonen på dansuppvisning i k-town.. de va kul och gick ganska bra Sonen va dock ganska trött så han tyckte att de blev lite drygt mot slutet.
Annars har de inte varit så mycket stohej inte..


Nu ska jag kolla lite film sen forstätta mon egna slappar dag

pössa

Kommentarer
Postat av: Sickan

Jag har saknat dig här........men vi har ju hörts på annat sätt.



Ibland har man bara inte tid och lust att häcka vid datorn.



Det finns ju annat som lockar :P



Kramen på dig!

2009-07-11 @ 21:42:05
Postat av: Anonym

Blogga mera!

2009-07-16 @ 21:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0