en räkmacka tack

Vissa personer bara glider igenom livet på en räkmacka utan att själva förstå de.
Jag är fortfarande så besviken. arg o ledsen på krysset. Jag vet att jag inte borde bry mig men
han gör sånna saker som gör att jag ta mig av de ändå.
Vi har suttit på möte, där han själv sagt både de ena och andra på möte. Han är ju alltid så bäst
och vist han kan säkert mer än mig i vissa avseende men de är minsann så att ibland ähar JAG oxå rätt..


jag kan bli så arg på mig själv över att jag låter honom göra mig ledsen.. han vet precis vad han ska göra för att få mig sårad..


usch...


kan de inte vara min tur att surfa på mackan lite nu





Kommentarer
Postat av: Sickan

Han lär snart göra en djup dykning som han inte reser sig ifrån!!



Han får sitt straff...............var så säker!!

Kram!

2009-06-08 @ 18:37:20
Postat av: Anonym

Det tror jag också. Idioten är en idiot. Kraam.

2009-06-08 @ 19:46:44
Postat av: Anonym

du bry dig inte om honom, lättare sagt än gjort kanske. Mena som sagt verkligheten springer ju snart ifatt honom, o då måste han springa fan så fort, fattar inte att alla går på hans finter.

krysset är en idiot det har personen innan mig rätt i han är en stor skitstövel. hoppas han läser detta så att han förstår att han inte är så djävla omtyckt som han tycks tro, ett svin är vad han år det är bara fegisar som slår tjejer fy fannnnn

2009-06-09 @ 03:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0