Hur kan man bara vara så

Hur tänker man?
Historien om krysset blir minsann bara värre o värre.
jag har haft ett helvete med honom. Men jag har för barnens skull
inte berättat allt han gjort mig för att skona barnen.
Har då nu fått reda på att han gjort tvärt om.. Lagt till om hur dålig mamma
jag varit och hur illa jag sköt dom.
Men jag har valt att inte spela på den låga nivå utan jag har tagit emot och sedan har tårarna kommit i de tysta.
Men jag kan inte vara tyst längre nu
Jag berättat för flickorna saningen när dom frågar hur de va
Jag har slutat att försvara honom..

Han tycker inte om när han behöver ha sina barn extra MEN han vill gärna ha dom extra när dom
ska hjälpa honom..
jag har inget emot att dom hjälper till att passa deras lilla syster men flcikorna ska inte känna att
dom bara är välkommna dit när de e barnpassing som gäller...


tycker så synd om dom, mina diamanter...
jag älskar mina barn o vill vara med som så mycket man kan
jag vill veta vad som händer i deras liv (kanske inte allt)
jag vill att dom ska känna att jag kan komma till mamma om de är något..
jag lyssnar ocg försöker vägleda dom.. ge dom råd som gör att deras val kanske tänks igenom lite

jag är en stolt mamma trotts våra bråk tjafs o strul...






denna blommma tyckte ´jag va så fin,,, gillar vita blommor,,

nu sova
imorgon depomedrol spruta .-(
men nyssningarna minskar i alla fall...




take care



Kommentarer
Postat av: Ulrica

Ja, det kan inte vara lätt. Men alla runt dig vet ju hur det har varit.

Hoppas ni har det bra :)

Puss o kram på dig moster ♥♥♥

2009-06-15 @ 23:43:28
URL: http://mammatillalvin.blogg.se/
Postat av: Sickan

Den skithögen är inte värd att hållas om ryggen!!

han har väl aldrig gjort nåt i hela sitt liv som inte han SJÄLV tjänar på!



Maken till egoist har jag ALDRIG skådat!!



Och sen är folk så jävla mesiga och vågar inte öppet stå för vad dom i tysthet tycker om honom.



Fy fan för såna människor säger jag bara,som inte vågar stå för sina åsikter även om det blåser.



Kappvändare är det värsta som finns!



Kram på dig!



PS. Vänta bara "krysset" han kommer snart att falla och det jävligt HÅRT!

TRO MIG!

2009-06-16 @ 17:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0