Earth Houer


ja varför göra som andra?
I min tanke hade jag tänkt att släcka ner mellan 20.30 & 21.30
Men jag har ju en reprilhjärna så de glömde jag.
Hur man nu kan göra detta de vet jag inte Men jag är ärlig..
O Ja Vissa straffar Gud direkt så vid 21.45 så gick strömmen PÅ ALLVAR här
och va borta i lite mera en timme så
ja jag bidrog lite i alla fall..
så o mörket med tända ljus drack jag en kall baileys o njut
men man e ju en vanemänniska så efter så där en 40 minuter va de allt lite dryg


nu Är de Filmtajm Bigtime..
o sen nanna kudde,,
I morgon är en annan dag

Kommentarer
Postat av: Anonym

hade varit skoj om ni kom ner till lund vecka 18,19,20 ;) ni kan ju önska det om ni vill hihi

2009-03-30 @ 17:30:26
URL: http://mommy.webblogg.se/mathildasliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0