ibland är de bara förmycket



Tisdag... En grå trist tisdag på många olika sätt..
Vädret är inte de mest upp piggande.. de som finns att se framemot är lördagens tjejkvll som kommer med all sannerlikhet att bli i de najsaste laget.

sonen va på öron/näsa/hals idag.  och som jag redan viste ¨så har han bara ett stämband som fungerar, detta är inget man gör något åt i nu läget utan OM  de blir jobbigare för honom så kan man operera de..
Sonen farmor var med och de tackar jag för. De e inte kul att vara ensam med honom på sånt. En trevlig fika sund blev de med..
Annars är läget väldigt dystert in the hell..
 de e sällan de blir som man tänkt sig..


nu ska jag lägga mig.. ja reden finns inte så mycket annat att göra så sova är ett bra alternativ...

LOVE HURTS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0