Här står man mitt i livet första halvlek är förbi...

eller inte
De va ett tag sedna jag bloggade. Tycker inte att jag haft så mycket att skriva om just nu
de tuffar på sin vanliga rutt tycker jag
Sonen fick sina BOTOX sprutor i Torsdag o de gick bra
han e duktig min son
Han kämpar i allt han gör..

De är ju inte mycket att klaga på vädret heller för de är minsann sol sol sol
De som jag just nu stör mig på i mitt liv de är detta med min post.. En massa post som jag inte beställt kommer
jag har polisanmalt de igen o jag hoppas att de kommer fram till vem som gjort detta
för den personen måste ha en skada gen typ
För de kan inte vara en frisk människa som gör så




nu ska jag hämta sonen min sen är de väl fullt ös till sängen kallar

jag är så trött om kvällarna jag somnar redn vid 21-22 o de e tidigt för att vara Nillan
jag om e en nattperson men inte nu inte
jag kan sova när som
och skönt är ju de

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Var det ni som var på sjukhuset när clownerna var där den torsdagen? När Laijla sa att det bara var en massa kändisar där? Jag har funderat länge på om det var ni, hehe. :) Kram!

2009-05-13 @ 13:08:01
URL: http://emmixen.se
Postat av: Gunilla

hej

va de valborg så va vi där

Lucas hade varit sövd o de va en massa som snurrade i mitt huvud så

om jag va i en annan värld så va fallet så-,

2009-05-15 @ 16:21:37
URL: http://aftonstjarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0