Man kan ju undra om...






Mår inte så bra just nu de är mycket som snurrar i denna skalle.
Dagarna flyter på o jag har massor att göra men just idag har jag bara inte orkat. skulle vilja ha en egen Ö att fly
till sånna här dagar...

Sonen kom hem från skolan o va lite små sur Dom hade spelat bränboll med fritid o de
gick inte så bra då
lilla gubben
jag fixade lite mat o sen kallade jag att de va mat
bad tjejerna att hjälpa sonen till köket
O när jag vänder mig om säger en känd röst
Här kommer jag traskande
O de va sonen som hade tagit sin rollater o kom gående från storarummet till köket själv.
Gissa om jag blev glad..
sen gick han några vänder till fram o tillbax..

man blir så glad över hans framsteg
igår när jag va på möte på HAB ptade vi just om detta
Hur mycket man kan förvänta sig att han kommer att
kunna lära sig igen..
O de vet ju ingen
Men hans vilja är ju hög.
Vi pratade om att sonen Specpedagogen på HAB o sjukgymnasten som
för övrigt är hans kontaktperson ska träffa lucas ett par gången själva o prata lite med honom
De är så att han måste lära sig detta med att hur mycket han vill berätta för nya människor om vad som hänt honom
De e kanske inte alltid man vill prata om vad som hänt
Han måste få bestämma de själv
och dom ska då tillsammans göra en bok..
de kändes som en bra idé

Min mage gör så ATTANS ont idag


de e väl alla beskymmer som satt sig där...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0