tankar,,,

vissa dagar lever livet och tankarna tufft men mig..
VARFÖR o OM ekar i mellan hjärnhalovrna på mig,,
inte mycket att göra åt de e bara att låta sånna här dagar vara o hoppas på att morgondagen blir bättre,

Idag har sonen varit ledig från skolan så de va en softar dag lite så..
han åkte med sina ledsagare att bada kl 1330 o dom va hemma här vid 18 tiden
sen lekta avlas nettan med Lucas hon la honom innan hon slutade
De funkar bra med avlastningen/ledsagnigen nu tycker jag hoppas de får vara så nu..

vädret idag har ju varit "håll i hatten" typ Attans vad de kan blåsa.. trodde en stund att jag skulle fara iväg men
jag lyckades hålla fötterna på jorden :-)

De e minsann högtid för mig att planera lilla tjejens konf.. Hon konfar sig pingsafton
så en tårta kanske man ska ta o hitta sig o kanske något annat ätbart..
hmm
ja o sen lite kläder på kroppen kanske..


jag vet inte vad de är med mig idag annat än att jag sträckt ryggen idag
de gör ont ut i benet..

idag så träffade jag HABlotta som kom med en stol till sonen o sen tittade vi på lyftar..
de e tufft att tänka om man kommer behöva taklyft eller inte..
Men vi börjar med en golvlyft o sen ser vi vad som händer..


de blir typ denna..


nä nu är de kväll o de borde innebära sova

ses en annan dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0