magpina

Min mage är inte snäll nu förtiden Eller BTW när fan va den snäll mot mig ever..
Men idag har den varit värre en värst spec nu på eftermiggdagen.. De är grymt jobbigt..
jaja de som inte dödar de härdar...

dagen annars har varit så där..
vaknade vid 0615 o de ösregnade SKITväder
började fundera på hur jag skulle få sonen till skolan utan att
han blev genomblöt. Grejen va den att han hade sin elis hemma och
den fixar jag inte att lasa i bilen så vi va tvungna att gå.. Smart som jag va så lät jag sonen regnkläder hänga kvar
på fritids då jag inte trodde att de skulle regna *önsketänk*
Så de va att använda den kreativa sidan Så på med mina regnbyxor på sonen
stora o bra så man slapp trängas med vanliga byxor o dyl..
sen på med en regnjacka som någon av flickorna haft, som tur va va den svart
o sen iväg till skolan
När vi då kommer ut så Ja gissa De har slutat att regna..


lämnade sonen o skolan o sen hem o inte ha jag gjort mycket merän haft ont i magen som
sjutton..

Nu står de en kalops på spisen o två hungriga barn som vill ha mat
sen blir de slänga sin i soffan o hoppas att magen vill vara lite snäll...



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0