givetvis

har fått en del mejl om att jag i ett inlägg skrev om varför julen är tuff..
de är så att vid högtider så är saknaden efter de som inte finns här mera påtaglig
jag menar INTE att jag inte tycker de är kul att fira jul med mina barn..
givetvis och de är de underbaraste som hänt mig
jag är lycklig varje minut som jag får äran att tillbringa med dom
dock kommer de inte ersätta mamma pappa eller min brors plats..
jag saknar att få komma hem till mamma..
får vara barn och bli ompysslad..
jag saknar mina stunder med min storebror..
och min pappa har fattas mig i hela min uppväxt..
de är ett tomrum som inte kan fyllas..
givetvis fyller baren upp mycket och jag är tacksam över som
lika mycket som jag är bitter över de få år mamma pappa o kurre fick

LIVET ÄR HÅRT TUFFT O SKONINGSLÖST

men jag älskar mina barn ändå
de kan inte hjälpa att deras mamma saknar

Kommentarer
Postat av: candy

jaha du, då får du slänga på lite vantar och grejer också då! :)

2009-11-16 @ 14:07:08
URL: http://caandydarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0