I Lund

Då har va tagit oss till Lund då.. Sonen ska träna ingen.
Men igen känns de som att de inte va så länge sedan vi va här. Tiden springer minsann i väg
De va i Januari så de är ju ett tag sedan.
Men nu är vi här. Har haft inskrivningsamtal på morgonen ocg gyma sen har sonen hunnit med skola o mat.
Nu har han vila eller paus sen är de gympa igen.
I morgon är de halv dag sen hemmåt igen För att återkomma på måndag..
På tordag ska jag prova mitt Hår ;-)
jag har inte bliit flint nej utan jag har fått för mig att jag ska ha hårförlängning.. Kanske inte så mycket på längden men lite mera fyllit
Ja de kommer att bli bra har fullt frörtroende för min frissa :-)
Har börjat diet idag med.. tror de är lättare att tappa några kilo när man inte lagar maten själv och när man kan
slippa se när andra äter.
Hoppet är stort.. eller inte



Nu ska jag se om sonen vill på sin gympa..

hörs sen.. återkommer med lite bilder den


ses..

Kommentarer
Postat av: Sickan

Vad kul med lite hår pyssel :)

Det blir säkert kanon!

Ha det bäst!

Kram

2009-10-08 @ 16:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0