orken är slut..

jag vet att jag inte bloggat på ett tag men orken är så gott som slut.

När dagen är slut faller jag in i ett komaliknanade tillstånd i en hög i soffan för att vakna för att vingla in

i sängen och sova vidare där tills alarmet tjuter på tok för tidigt känns de som.

dagarna går åt till att köra på div möte utprovningar o andra måsten som tar musten ur mig.

sen är de vardagliga saker som jagar en. Och inte blir de lättare av detta skitväder heller *SUCK*

Har kämpat som jag vet inte vad nu sedan juni för att få mera avlastning till sonen.. Fick reda på i går att de sänkte de till 25 timmar i månaden!!! de är typ 6 timmar i veckan.. JIPPI *IRONI*

Varför??????

ja jag fattar de heller...

överklaga ja de kan ni ge er på att jag ska..

Har även fått reda på att när sonen är på fritids har han ingen egen ass. utan delar den med ett

annat barn som är ganska "springit" av sig..

Hur ska de funka tror dom..

tar dom för givet att bara för att sonen sitter i stol kan han sitta där och bara sitta!

ÅÅHh NEJ  säger jag blott och detta är oxå något jag ska ta tag i så fort jag får tag i de som har hand om detta..

Så orken är så gott som slut...

But I be back!!!


Kommentarer
Postat av: Madde

Hej min vän,

Men fy f*n, hur kan dem sänka timmarna!!!!!!! HELT TOKIGT!! Har ens läkaren skrivit nytt intyg? du bör liksom få hur mkt timmar som helst. Tror dem man är super women eller vad.. suck. Lider med dig min vän, ska bli intressant, jag ska ju snart på fk möte.. grr!!! Du får höra av dig om du vill träffas ngn dag försöka ta de lite lugnt o så. Det är just så andra tänker bara för man sitter stol så kan man sitta där.. eftersom mathilda inte kan ta sig ngn stans "nej då kunde dagis personalen lägga henne i en hörna". Säg till om du behöver hjälp..

kramar om massor

2009-10-05 @ 22:56:09
URL: http://mommy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0