tadda... I´m back

hellå
då va jag här en sväng då
De har inte hänt så mycket i livet som jag tycker de e värt att förtälja om
de lunka på...
De problem som upptår har i prinsip löst sig för att nästa dag dyka upp nya..
de e lite så mitt liv är ju..
idag Har sonen fått Botoxsprutor och de gick jätte bra Han va duktig och läkaren snabb Sånt gillar vi :-)
så vid 11 va vi hemma igen..
Nu är sonen på kalas hos sina systras lillasyster De e kul för honom att de funkar
Han och inte lilltösen heller kan ju hjälpa att jag och deras pappa inte kommer överens..

Jag mår så där idag och i går med för den delan.. har feber och ont i kroppen. De märkliga med feberna är att den ibland finns där och ibland inte
i går hade jag 38 för att idag inte ha någon men när jag kom hem från sjukhuset hade jag feber igen..
fattar inte mycket av de men så är de

ikväll skulle jag dansat men hur orkar man de när man mår så här? bara tanken på att snurra får mig att nästan kräka och de vill man inte på ett dansgolv jue. Nej så de blir att stanna hemma och lägga sig i sängen. SKA lägga mig tidigt i kväll och jag kan lova de e ingen risk att jag e vaken längre.. är så trött så trött..

ne om jag skulle göra något som att vila ev..

bye bye

Kommentarer
Postat av: Lolla

Trevligt med ett livstecken! Kraam.

2009-09-16 @ 21:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0