fredagsmys

idag är de fredag och då ska de betyda fredagsmys..
sonen äker til sin pappa efter skolan så de kommer bli tomt här hemma..
Vad som händer i helgen vet jag inte.. De jag vet är att OM de är så här fint väder
ska jag lägga mig i en badebbaden o bara ligga där..
Hoppas att de är klara med projetet plattläggning då..
För de är de de ska bli när de e klart..
plattor runt huset..
dels för att de är lite snyggare än bara gräs och sen kommer de underlätta för
lucas att ta sig runt till altanen..


Är rastlös men ändå trött Hur går de ihop??
jag fattar de inte.. skille vilja hitta på något idag men vad
O sen är de så de är ju inte många som är lediga så här mitt på dagen heller
så de kan bli ganska så ensamt
Har en del grejor som jag ska lämna tillbaka till Hab
vet inte om jag kör in med de..
Om de blir klara i tid här hemma vill säga
För de är ju lite så när man har hantverkare hemma
de behöver ju komma åt lite här o där
så de är inte bara att fly fältet :-)
men de blir bra när de blir klart..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0