ledsen..

fy vad jag kan bli ledsen på personer som inte
känner mig som inte vet något om hur jag eller vi lever
eller har de..
De är så himla lätt att dömma oss tydligen..
Att tycka på att vi har valt att ansöka om assisten till Lucas
De är inte för att jag är en lat mamma
inte för att jag är bekväm och definitivt inte för att tjäna pengar på
de..
jag har ansökt om de för lucas skull
För att han ska få en chans till ett så
bra liv som de bara går

Hur många 9 åringar har sin mamma med sig överallt
till och med på toa??
Hur många är uppe med sina 9 åringar varje natt 2-10 gånger
Hur många??

ska jag inte kunna få lite hjälp att orka vara mamma?


för de va ju de jag blev just mamma
inte vårdare utan just mamma
en person... kött blod... behov måsten ork o allt annat som
du..
Du som tycker att de är fel att göra så här..
Du som inte vet hur de är att leva i denna familjen..
Jag lovar jag hade skuldsatt mig i resten av mitt liv
betalat miljoner miljarder om detta gjort lucas frisk
men de kan jag inte

och till din information..
jag kan inte bli Lucas assisten av olika själv..


Vad jag lärt mig om detta:
ja att välja noga vem man pratar med..
inte vara för öppen utan jag ska bli en mussla...

Nog om detta..



Nu ska jag tacka mina riktiga vänner
ni som finns där för mig
lyssnar på mig
förstå mig av olika själv just kanske för att ni
varit med ett tag,,
eller sitter i liknaden situation,,
tack ni vet vem ni är och ni finns i mitt hjärta...


Kommentarer
Postat av: VBM

FY FAN VA SKAMLIGT!!!!! DEN MÄNNISKA SKULLE HAFT SIG EN SNYTING SÄGER MATHILDA HÄR...



Ja du man får allt passa sig för vem man öppnar sig för.. men ibland spelar de inte ngn roll för ibland hittar dem ändå på egna historier om allt.

2010-04-13 @ 22:23:02
URL: http://beppii.blogg.se/
Postat av: Gunilla

tack madde... du är så helt underbart bra..

o mathilda du är min Idol,..

kram till er

2010-04-13 @ 22:28:40
URL: http://aftonstjarna.blogg.se/
Postat av: Anne-Lie

Men! Det är så skamligt av dom att säga så, man fattar inte ett dugg av vad du/ni går igenom, men man kan känna MED er, och på nåt vis fatta att den idioten/idioterna som har såna åsikter INTE är personer med så värst mycket till hjärna! Såna personer skulle inte klarat av vad du gjort/gör! Kramar! från en okänd. Anne-Lie

2010-04-16 @ 18:25:13
Postat av: Sickan

Sånt här gör mig ARG!



Dom som är avundsjuka för att man kan få assistent timmar eller bostad/trädgård anpassat vet inte vad dom talar om!

De borde själva få testa på att leva med barn med spec. behov. Nej,såna "vänner" säger man upp bekantskapen med!

2010-04-20 @ 14:57:33
Postat av: Anonym

Herregud!!!!



Läste detta nyss, fattar inte vad det är för folk du har runt dig, om personen känner dig fattar jag inte att den kan säga så, håller med dig berätta inte allt så slipper du sådana idiotiska kommentarer vi som vet hur du /ni har det missunnar er det det minsta. >Hur kan en vän säga så?? Fattar inget?? Sorter bland vännerna det bästa man kan göra, det gjorde jag o vips blev det bättre... Denna för----nnade avundsjuka, avundsjuka på vad då att ha en älskad son som blir skadad o sen man har RÄTT att få hjälp till, varför skulle han inte få det, märkväl HAN ska få hjälp. FY F-A för dig som sagt så till en mamma o familj som kämpar kramizar på dig syster yster

2010-04-23 @ 11:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0