Saknar dig


mamma på sin bröllopsdag





Idag min lilla mamma är de 18 år sedan du blev den vackraste änglen
Jag har överlevt 18 år utan dig mamma..
utan att få höra din röst
utan att få dina goda kramar
utan att få se dig
utan att få ha dig här
utan dig

du finns i mitt hjärta o i mina tankar dagligen
saknaden gör ont
svider o orättvisan dunkar hårt hårt i brösten
Varför varför varför...


men i allt detta dunka jobbiga mörka finns en snutta sol
lite tacksamhet lite glädje
Jag är inte bara ledsen för att du är borta jag är glad att du levet
o allt du han göra o ge under ditt korta liv

tack mamma jag älskar dig då nu och föralltid




Kommentarer
Postat av: tezz

KRAMAR OM <3

2010-04-15 @ 20:12:23
Postat av: Gunilla

tack Tezz.. <3

2010-04-16 @ 07:55:50
URL: http://aftonstjarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0