Bröllop del 2



då fortsätter jag...


Så till UNDERBART på orgel tågade vi alla in
De va en härlig känsla att gå där o alla tittade just på mig/oss
o alla va så himla finklädda
 När vi kom fram till altaret va de psalmsång
I denna ljuva sommar tid
efter de lite prat från präsen
o sen va de
dax för Hannah o sophie som sjöng Föralltid
och Lucas o Zara som tillsammans sjöng Genom eld o vatten
De va så fint o jag är så stolt över mina barn som kunde genomföra detta
När sångeerna va klara va de då dax för dagens stora händelse
 de vi hade kommit dit för..
För mig o Dogge att säga JA till varandra
och de gjorde vi
o ringarna kom på fingrarnad
maken har med en vigselring

Emil S sjöng o spelade Kärleken förde oss samman
o de va så fint så fint

när prästen sen talat klart i sitt vigseltal och sista psalmen sjungts så va de dax för utgång
som utgångsmusik hade vi Heaven på piano
o vi tågade ut ur kyrkan








bjuder på den minen Kämpar med tåraran  när lucas sjunger


Herr O fru


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0