en annan sak

Jag har haft min livs bästa sommar, jag har verkligen haft de bra o de har hänt saker som
jag aldrig i mitt liv trodde jag skulle få uppleva
jag känner Lycka o glädje trygghet och Hopp Men jag känner med an smärta o saknad
 Jag hade önskar att min mamma o pappa o bror fått dela denna sommar med mig
Att veta att där i kyrkan sitter mamma
Där sitter Min storbror o ler i kapp med mig
Där brevid mig går en stolt pappa
Här står en vacker dotter

Kanske va de just så kanske va de mamma som inte tilllät att de skulle vara regn på
min dag utan såg till att solen lyste från sin starka sida
Kanske va de så att de va storebroren som såg till att denna dag blev just så perfekt o bra kanske va de pappa som gav mig tryggheten o modet kraften o styrkan ett genomföra denna dagen så bra

kanske va de så men ingen såg

men jag kände o innerst inne vet jag att de va lika lyckliga som jag
att de strålade i kapp med solen

Men de hade varit så mycket bättre att ha de där på riktigt..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0