En Torsdag i Augusti år 2010

dagen idag har inte börjat så väl..

kan ju bokstavligen säga att den började SKIT

De började mne att alarmer ringde.. o jag fick verkligen dra mig själv upp ur sängen
för att sedan in o väcka sonen som nästan alltid har ett leende på läpparna på morgonen
Han har inte fått sitt morgon humör av mamma i alla fall..

men upp med sonen
ge honom frukost och undertiden har äter brukar jag utfodra djuren
så även idag
den lilla hunden satta jag ute för att hon skulle göra sina behov
vidare hjälpte jag sonen med
kläder tandborstning o dyligt
När vi kommit så långt i morgonen som till att han ska över till sin elis
som står i garaget så villa han säga hejdå till den lilla hunden
så vi körde bort
o jag lyfte upp henne..
och de skulle jag ju inte gjort
För lilla hunden hade trampat i bajset o hade dn på sina tassar..
resten fattar ni va..

så in med sonen igen tvätta honom byta kläder
ut igen i elisen o han for i väg till skolan

jag fick skura hund vanlig rullis o mig själv

att en liten hund med så små tassar kan ha så¨mycket BAJS

HHUWWA

Äckligt i alla fall



nu vidare på denna dag står de storhandling på schemat
jag har kolllat många gånger men de står minsann de
och i eftermiddag kommer Hablena

shopping av regnkläder till sonen stod de minsann med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0