fullspäckad vecka

Veckan som kommer är de fullt ös..
 de är allt från möte till undersöknong av framkomlighet..

sonen ska nämligen med sin skola på läger
de ska sova över o sonen vill givetvis vara med
Nu är de så bra tt skolan som han börjar på är så positiva att detta
kommer att bli så bra
Så i morgon ska jag o hans lärare dit där dom ska ha lägerskolan
o kolla så att han kommer fram med sin elis
Som sagt en himla bra skola

tisdag kommer de från assbolaget o ska prata lite mera om
hur vi ska gå vidare
och de känns med lite spännande

I helgen har vi fixat i ording en liten hörna där vi satt ett låsbart skåp och en stol
fotölj till de som ska jobba med Lucas
Jag tänkte nämligen så att Om de är så att Lucas är sjuk eller när han somnar på
kvällen kanske de ska ha någonstans att ta vägen
de är ju inte så lätt att sitta på Lucas rum när han sover eller så
Då tycker jag att de är bra att de har någonstans att ta vägen
Lucas larmar ju när han behöver hjälp så de hör man.. De kan ju oxå vara så att
de sitter här nere o kollar tv eller dyl och att jag vill ta vägen någonstans
sommarhalvåret går ju bra för jag älskar att vara ute men på vintern är de kanske inte lika kul
Sen tänkte jag vidare men alla papper o så runt lucas
De måste man ju förvara någonstans o när jag såg detta skåp på IKEA
va de bara tvunget att de skulle följa med hem
Att de är låsbart är en stor bonus.
De kan ju vara så att de som jobbar vill kunna låsa in/ställa sina saker någonstans

ja de är mycket tänk till detta med assar
jag tror o hoppas att detta blir dunder bra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0