liten men tuff



Hejsan
Nu är de jag, den lilla hunden som tagit över datan lite..
Min mamma o pappa har tagit en behövlig semeter i danmark.
Jag har haft de bra hos Bettan o nu är jag hos kvinnan med den höga rösten o mannen med de vita benen
De är snälla men hon kvinnan kan ta o tagga ner lite :-) Mannen med de vita benen är
on cool typ, lite tjinkig kanske då han inte tycker jag ska tugga på hans skor.. men hur
lätt är de att veta när man bara är liten? :-)
I alla fall fick jag goda tuggben av honom..
Här bor en hund till Nema hon är kul att busa med.. lite klumig men härlig
hon tror att hon ska bestämma men de ska vi nog bli två om..
oj oj bäst att kila Kvinnan med den höga rösten kommer...


bye



Kommentarer
Postat av: Tezz

åååå så söt liten tjej...

2010-08-19 @ 09:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0