skolstartsvecka

denna veckan börjar skolorna igen..
på torsdag kl 8 är de dax för sonen..
o just om sonen hae vi möte i går.
Han ska ju byta skola o de kommer bli så bra
Alla är så positiva till de o de känns så himla bra..
han har fått en manlig ass i skolan som gav ett bra intryck
han har en manlig klasslärare som tycker att detta är en kul o lärorik utmaning..
o jag är så glad över detta..

Sen har sonen fått asstimmar här hemma med.. så nu är de mycket nytt på gång
här i neverland :-)



Idag ska bröllopskorten hämtas.. gissa om jag ´är spänd över detta..
jag vet att de är fina då jag sett smakprov

nu ska jag ta äggen som jag håller på att koka till sonen då han vill ha äggmacka



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0