Ett beslut

ett beslut som växt sig fram de senaste dagarna så stakt att de blev av
Att lösa bloggen har jag provar många gånger men jag har efter ett par inlägg känt mig
"inlåst" men efter de sista veckornas händelser så har en annan känsla infunit sig..
och magkänslan säger med att de är så här de ska vara och man ska ju lita på magkänslan
och de gör jag nu..

Ni som får lösen hoppas jag förvaltar de väl.. mitt förtroeden får man bara en gång:-)



I alla fall är de söndagen den tredje advent idag... var tar tiden vägen ??

har en del *läs mycket* julstök kvar som jag kommer ta tag i nu i veckan..

även måste jag träffa värdens bästa MIIIS de va hundrafemtio år sedan.. minst vi sågs..


nu är de kväll o nillan är trött.. borde sova o de ska jag snart med..


pöss alla

på återseende..

Kommentarer
Postat av: madde

bra beslut du tog och jag!

Däremot så va ja nästan påväg o låsa upp bloggen idag.. så ja gick ifrån datan ett tag.. se kom ja på NEJ den ska va låst!! haha

kram gumman

2010-12-12 @ 23:16:45
URL: http://beppii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0