julafton i Neverland

Julafton 2010 i Neverland Började lite med de sista julstöket
sen va de dax för att börja med maten
Kl 15 kom gästerna o de va dax för kalle
undertiden fixade jag med de sista till julbordet

Efter kalle så fick alla ta på sig kläder o ge sig ut i trädgården
där hade vi tänt med machaler o eldstaden o de är ju massa med snö
där tog vi långdans kring granen som står där så fin i parasolfoten
de va verkligen super mysigt o då där kom julstämmningen

efter de att vi dansat in julen så va de mat.. massor av mat

o efter massor av mat blir de massor av disk

men är man många som hjälps åt så går de enklet

lite godismys o mistelmys o

*bank bank*
de magiska knackningarna

TOMTEN..

O alla barnen o även jag berättade snällt namn o att man misann varit snäll 2010
o alla fick klappar o barnen va så nöjda

Lucas fick fina saker o va så glad

min jul va helt underbar
 de som fattades kan ingen ge mig
de jag önksar mig mest kan ingen ge mig

men trotts saknaden av dem blev de jul o den blev bra

bilder från detta kommer sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0