svårt

ja detta med denna blogg är svårt

så här de..
jag bloggar för att lite av de jobbiga som ibland ilar i mitt huvud ska för ett tag försvinna
Min blogg är mitt bollplank på ett vis.

jag bloggar inte för att få sympati eller medlidande
jag vill liksom bara få de ur mig,,
lägga de till sidan ett tag pausa tankarna ett tag

jag har bloggat här sedan 2006... mycket har hänt under den tiden o
många tankar som jag bloggat om

nu sedan de kommit till min vetskap att de analsyeras de jag bloggat om
att min blogg svider i någon gör att min bloggkänsla försvinnit
att de som kändes som en självklarhet nu inte är de..

hur detta kommer sluta vet jag inte
jag vet bara att anledningen till att den är öppen nu ett par dagar är att
jag tävlar i en tävling
o en del i den va just bloggandet


så håll till godo
här är min blogg....
här är mitt liv mina tankat och funderingar mina ord
mina meningar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0