Dag 46 på år 2010


snö snö snö så långt ögat når.. ingen vår i sikte..o jag hatar de...



Helgen har flutit iväg utan att de hänt allt för mycket.. I fredags kollade vi på lets dance o bara firade fredag..
Lördagen bakade vi hemmagjord pizza och de mysiga med de är att alla som är hemma och ska äta blir liksm delaktiga i matlagningen o alla är samlade i köket o de gillas..
dock gjoder jag Hannah o sophie den godaste pizzan :-)
va ute o fottade lite i lördags med

sen i går va de hjärnasdagen
vi käkade supergi kalops och den va vi ute i snön.. Néma drog lucas på pulkan o attans vad hon sprang..
lucas skrattade så de hårdes på många mils avstånd..
de är så härligt att höra jag blir så glad..

sen va de kväll och nu i natt har jag passat lucs som haft en lustig andnig..
de blev bättre när vi öppnat fönstert lite..
tur att lena sjukgymn, kommer idag så jag kna ta de med henne.. de va nära att jag ringde ambulans så de fått
kommit o lyssnat på honom för de lät inte alls bra..
de lät inte som astma o inget annat jag vet heller för den delen
Det är ju så att lucas har ju bara ett stämband som funkar
vilket leder till att luftvägen är mycket trängre än hos oss andra
detta leder till att nära han blir förkyld måste han innhalera adrenalin
men detta so mjag hörde i natt känner jag inte igen



Och nu fortsatte dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0