Fan Fan Fan för cancer



De är så svårt att se mina guldhjärtan så ledsna..
allas ögon här är rödgråtna och de finns liksom ingen luft kvar..
Jag finns här för mina barn... jag ska stötta de så mycket jag kan..
Men de jobbigaste o värsta måste de gå igenom själva..
En stor del av dom försvann med deras farmor i morse
en del som alltid kommer vara tom och svart
en morgon de aldrig ska glömma
en dag de alltid minns
en farmor de alltid saknar o alltid minns

mina tjejer har varit mycket hos sin farmor och farfar och en del av sin uppväxt bodde de där med
halva tiden
de har varit på semestrar de har firat jular
de har varit födelsedagar och de har varit påsk..
Men de sista året va de oxå mycket sjudommar kring farmor
hennes hårt prövde kropp bråttades med hjärnblödningar o proppar
och för ett par år sedan cancer
och de va just cancern som i natt vann segern över mina guldhjärtans farmor
hon somnade in djupt sörgd av sina nära o kära
hon är redan mycket saknad...

Whay is life so hard


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0