fartfylld fredag NOT

DÅ satt man här igen.. fredag heter dagen och jag vet att jag har en massa borde och måsten
Men jag vet inte om jag orkar minsann..
jag Måste handla då jag igår inte pallade att ha en trött grining son i affären kl 1830 på kvällen de va först klippning på schemat
jag måste ta över golven i huset då hunden fäller så de ser ut som jag har pälsmattor på golvet
har massa samtal att ringa
och ingen lust
Jag är så brutalt uttråkad att de finns inte. Hur sjutton stod alla 70-talets hemmafruar ut med att vara hemma
o städa tvätta laga mat handla.. år ut å ur in.. Antagligen för att de va flera som va hemma men ändå..
de är ju så dryg..
jag trivs inte i alla fall..
o min önska är att kunna gå o jobba 7 - 16


lyssnar på rixfm och där ska dom just i skrivande stund äta kattmat
fy fan säger jag hur kan man bara komma en sånn sak..
de går ut för de svenska folket...
soffipropp käkade kattmat...hon svalde de...
usch usch usch


ja åter till min dag

sitter här med sonens täcke virad omkring mig
de luktar lucas så o jag önksar att han va hemma.
han är så mysig.. vi underhöll oss under påklädningen men
att rimma.. de e ganska kul att rimma ihop sagor..
" de va en hund som heter björn
han stod o gjömde sig i ett hörn
en ekorre som hette Assar
förbi honom tassar
ut i skogen för att plocka bär
de gillade inte fågelen pär
han bodde i en gran
va kär i en svan
som heter lisa
och gud vad hon kunde fisa"

Ja de va en del av de vi kom på under morgon..

sonen ska idag med sin stora syster till Eket
så han ska inte vara hemma på hela helgen..
de blir tomt..


Här kommer lite bilder från vår myseftremiddag



gräver, de ska bli ett snöhus




Néma dyker i snön.. hon älskar verkligen snö




akta er... eller nej Hon är inte farlig..




De va en helt underbar dag

Kommentarer
Postat av: madde

Jag måste komma och hälsa på er sen när vi har fått de lungt och flyttat och allt. Ni får gärna med hälsa på. Hade varit kul och träffa Lucas. kramis

2010-02-05 @ 21:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0