Förkyld

 

 

Har lyckas bli så attans förkyld.. förstår inte vad de skulle vara bra för..

jag nyster o snorar hostar o har feber.. ja ni fattar...

 

 

De senaste dagarna har jag snurrat runder här hemma o städat o fejar i snart varje hörn..

Varför de har jag med undrat då hunden fäller så förbaskat att de inte synd ändå..

Men de som är gjort de är gjort..

Tog o bakade dumlekakor i går och

de borde står en varning på de receptet

VARNING: STARKT BEROENDE FRAMKALLANDE

 

 

idag ska jag bara ta de lugnt... hade i mitt huvud en tanke på IKEA men efter som jag mår som jag gör så

hoppar jag de..

istället så inväntar jag en besikningsman som ska kolla toan där uppe..

ja de är väl min ondags..

 

*hostar på*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0