...jag går.....

De är helt otroligt vad de ska komma snö..

Om de bara blir Hälften så mycket sommar som de varit vinter är jag nöjd

Fast bäst blir de ju om de blir en kanon sommar från April till september

Önska kan man ju:-)

idag har jag varit o visat upp min vackra baksida..

den delen av kroppen jag har mest ont i

och döm av min förvåning att de finns inte så mycket att göra åt de

än de starka medicinerna som jag fått

O hur kul är de o käka..

jo kul kanske de kan bli om jag kränger i mig max dosen

ont lär jag inte ha men de lär ju gunga som om

jag va ute på de sju haven o seglade

 

 

O sen har jag fixat frissa tid till MIG JIPPI

äntligen ska jag fixa min färg på håret o mitt fejkhår så jag kan visa mig bland folk ingen

utan att gömma mig i en mössa..

denna gånger blir jag ljus..

o jag längtar som en tok..

 

i kväll blir de Lets dance o en massa godis,,

har inte ätit godis på fyra veckor

Duktigta jag va??

så ikväll ska de mummsas..

 

Veckan som kommer erbjuder sportlov

så nu har jag funderat ut lite o hitta på ..

de blir

badhus

bio

vinterbus

korvgrillnig ute

filmtajm

massa familjemys

 

De är mysigt med lov o hela familjen är hemma

Nu ska jag äta en god bit mat.. lägga mig o soffan under den goa sletna filten

o svulla godis..

 

 

ses

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0