natt...

Denna bild tog jag i torsdagsmorse när Lucas
tog sig en lite vila i soffan sådär på morgonen

vi kollade på lets dance i kväll. men jag kunde inte riktigt koncentrera mig eller
vara stilla
jag har så ont i min bak.. sitter här och har nyss tagit den 4:de starka tabletten
och hoppas kunna somna snart
men de är så svårt att koppla av med smärta i kroppen.
jag är så trött på detta att jag skulle kunna spy
men vad hjälper de??

sonen min gossiga son har denna fredagsen haft ansvar fär maten o fredagsmyset
och snacka om att han tagit de på stort allvar..
Taco till middag inget att ens försöka ändra på
sen va vi på hemmakväll för att lämna filmer
men lucas tyckte att fredagsmys de la Lucas innehöller film
så de blir 3 filmer och godis..

när vi ätit o plockat undan disken o sånt
då kom han rullandes..
mamma nu är de jag som ska fixa i köket
gurka togs fram kniv o skärbräda
o
han delade gurkan så fint
la de i en sån skål med fem olika i på samma fat
två sorters dipp
potatischips o natchochips

sen kom han med en bricka till
o på den hade han lagt hundgodis..
de e klart att Néma med ska ha godis..
vi kollade på lets dance så de blev ingen film idag
men de är en låmg helg framför oss ju


jag tror att jag ska försöka sova lite nu
hoppas medicinen hjälper...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0