Påminn mig

 

 

snälla påminn min om hur mycket jag ogillar snö i sommar när jag

när jag antagligen kommer gnälla över värmen..

 

idag vaknade men till plogbilens härliga skrapande o blinkade ljus *ironi*

kl 4 på morgonen... sen va de kört för Nillan del ju.. gick upp skrev en handlelapp. tänkte då i morgonens

arla timma att jag skulle ta mitt fläsk o storhandla.. Men behöver jag säga att den tanken och känslan försvann i snödrivorna :-)

Men jag kokte ägg till min lille son väckte honom han mysa en stund oxå..

sen fullt ös med denna dagen..

har varit o hämtat hem sonen rullis lämnat pengar till honom

trottsat alla forskares råd om att inte sola solarie då detta

inte är bra för huden

Men de är inte bra för mitt psyke att vara blek heller

o jag vet att de inte är bra men

läste idag att om man tvättar håret på småbarn med Shampo kan dom får ADHD

visst  tar man alla larmrapporter på största allvar

jaja de e mitt val att sola och jag är en big girl o avgör de själv kanske

 

Nu sitter jag här o vet inte om de blir snurrebugg idag eller inte

de beror ju på vädret då jag bokstavligen HATAR att köra

i snöoväder

 


En som fullständigt älskar snö är Néma

hon sitter här vid dörren o piper i vill ut o busa i snön.. jag är inte alls pigg på de idag

men de fattar inte hon..

så jag får väl se om de blir hon eller jag som ger sig...

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0